beats by dre cheap

Praznina premium

"U našim tvornicama mi ne proizvodimo kozmetiku, nego nadu", izjavio je  vlasnik firme Revlon.

U toj jednoj rečenici je sadržana cijela psihologija marketinga, ili malo tačnije- dijela marketinga koji se naziva advertising. Reklama proizvodi određeni utisak, određenu emociju i onda mi mislimo da ako koristimo određeni proizvod, da ćemo se i mi tako osjećati, tj. da ćemo biti sretni, ili barem sretniji. Ako se brijete određenim žiletom ili koristite određeni dezodorans, za vama  će juriti iste onakve manekenke, dovoljno je da odvojite 5 km za naš proizvod i eto ih! Zapravo, eto tog lažnog osjećaja koji smo prihvatiti osjećati kada smo dozvolili da nas hipnotišu.

Otvori kolu za radost, a reklama prikazuje da u fabrici umjesto hadžićkih radnika, rade mali viljenjaci koji pjevaju i sviraju da bi radost bila što veća. Radost za multinacionalnu korporaciju i farmaceute koji će imati pune ruke posla da saniraju napravljenu štetu u organizmu. Onda recimo Nivea krema, dok je mažemo, mi treba da se osjećamo jednako puni svjetla, jednako mladi i zdravi kao odabrani modeli, kojima su šminkeri vješto prikrili podočnjake, jer se snimalo cijelu noć...Nemojmo se zavaravati i "selebritiji" su brendovi, npr Lady Gaga ima brand managera, ona je brend, tržišna marka koja prodaje stvari, muziku, koncerte...I glumice koje armija stilista i šminkera sredi za crveni tepih, a mi jadne gledamo kako one nose tolalete svjetskih dizajnera haman do granapa. Sve je to industrija i sve mi to uredno gutamo, kupujemo i živimo u nadi.

I onda tu su i tehnike merchandisinga, bolje rečeno manipulacije kupcima, zahvaljujući kojima se u tržne centre upuhuje miris toplog kruha, a artikli studiozno raspoređuju da bi se što bolje prodali. Najskuplji idu na početak (po mogućnosti sve za djecu, jer na tome niko ne štedi), a najjeftiniji (žvake) na kraj...a da ne spominjem psihologiju boja, fontova i muzike u pojedinim prodavnicama...Nije važno što će gomile ambalaže zatrpati planetu, ni što ljudi više nemaju gdje da smjeste sve te vještački proizvedene potrebe, bitno je da ljudi kupuju, kupuju i kupuju, jer su lišeni suštine.

Ono što mi je još posebno zanimljivo je da se u vremenima krize najviše prodaju male stvari, npr. ruževi za usne. Tako žene ipak sebi nešto "priušte" i osjećaju se bolje. Kupe jeftinu kopiju haljine engleske princeze i mašu u njoj sa balkona na Nedžarićima. Osjetite dašak luksuza, kupite si premium puding, premium ulje za kuhanje i ono što me inspirisalo da ovaj post napišem: premium wc papir!

 

DRAGI B(l)ože...
http://pitanje.blogger.ba
20/02/2012 21:59