31

Prije trideset i jednu godinu u Bihaću je bio veliki snijeg, otprilike kao ovaj sada. Mama i ja smo gledali ronke (patke koje rone 🙂 sa mosta i mama mi je dozvolila da jedem žvaku. Mama je imala veliki stomak i pala je u snijeg i nekako uspjela ustati. Par dana kasnije, dajo Ekrem i ja smo se vozili oko bolnice u njegovoj narandžastoj peglici i on mi je dao da ja, sa nepune četiri godine vozim u njegovom krilu. Tata i ja smo dolazili pod bolnički prozor i mahali mami, a onda se ona vratila kući i donijela bebu koja je imala velike svemirske oči koje su svijetlile u mraku.Majka ju je zvala lane moje i zamalo joj ne dadoše ime Lana da bi majki ugodili, stvar je spasila legendarna pratetka Alije rekavši: "Đećete djeci davati hajvanska imena!?"

Prije trideset i jednu godinu, devetog februara, rodila se moja sestra, najbliža mi osoba na svijetu. Nas dvije smo se igrale olimpijade i slomile oklagiju pokušavajući izvesti skok s motkom preko lastiša. Nas dvije smo u mrtvačnici oblačile mamino tijelo u bijeli sari i oprostile se od nje odajući joj poštovanje kao svom prvom duhovnom i životnom učitelju. Nas dvije dijelimo sve i kada se ona vrati sa puta nazovem je i pretvaram se da zovem iz telekoma i provjeravam da li je sve u redu, jer nije bilo uobičajenog saobraćaja :).

Ona je moj najveći prijatelj, osoba koja me u potpunosti poznaje i razumije, moj najiskreniji i najdobronamjerniji kritičar, osoba koja ljubav živi kao praktičan glagol. To znači da ona ne priča puno, ali zato je uvijek u akciji, čak i pored svojih dvoje male djece, ona pomaže drugima. Ona je vidovita, osoba od koje se ništa ne može sakriti, ona je temperamentna i otvorena, emotivna i predana. A kad zapjeva, svi u trans padaju! Zezamo se kako ćemo jednoga dana kada ostarimo, kao dvije krezube starice pomagati jedna drugoj da hodamo i sjećati se kako smo dvijehiljade i neke deverale sa dječijim zijanima i nespavanjem.  Kako godine prolaze, sve se manje svađamo, sve joj manje mana pronalazim, jer  više cijenim dar koji imam. Nadam se da uspijevam barem približno uzvratiti, a ako ne, da ću tokom života uspjeti biti joj prijatelj, podrška i pomoć, kakva je ona meni. Da je ne ureknem, ovdje ću stati sa hvalospjevima 🙂

Sretan rođendan, sis! Ne zamjeri što ovo pišem.

16 komentara

  1. Rasplaka ti mene 🙂 Divan i tako topao post. Teta seko nase drugarice oBloze sretan ti rodjendan!! Zelim ti puno zdravlja i rahatluka a drugarici saljem veliku pusu i preporuku da pojede jedan komad torte i za mene :)))

  2. Dugo nisam procitala nesto ljepse…
    Ovo odise ljepotom, ljubavlju, dobrotom…ma, divno!
    Zaista ste sretne sto imate jedna drugu.

    Slavljenici sa svemirskim ocima sretan rodjendan i sve najbolje (vec ima najbolju sestru, to znam!:).

  3. “…osoba koja ljubav živi kao praktičan glagol. To znači da ona ne priča puno, ali zato je uvijek u akciji, čak i pored svojih dvoje male djece, ona pomaže drugima…” Svjedocim 🙂

    Zaista posebna osoba 🙂 Sve najbolje i od mene, i puno hvala za sve sto ste vas dvije za mene ucinile 🙂

Komentariši