Mama je jučer oko 14 sati napustila tijelo, mirno i svjesno.

 Um, tijelo, porodicu i sve što može biti moje,
predao sam Tebi, O Nandadulal!

U sreći ili nesreći, u životu ili smrti sve moje bijede su nestale
kada sam izabrao Tebe kao svoje jedino utočište.

Pogubi me ili zaštiti, kako god Ti želiš
jer si Ti jedini Gospodar svog vječnog sluge

Ako Ti tako želiš, rodit ću se i ponovo
samo te molim da to bude u domu osoba predanih Tebi

Mogu se roditi i kao crv, samo dokle mogu ostati Tebi predan
Nemam želju roditi se kao vladar svijeta, a biti protiv Tebe.

Žudim za društvom Tvog bhakte koji je oslobođen svih želja za materijalnim uživanjem ili oslobođenjem.

Otac, majka, ljubav, sin, gospodar i učitelj, Ti si mi sve to.

Thakura Bhaktivinoda kaže:O Kana, molim te čuj me, o Radhanatha, ti si moj život i duša.

(Manasa deha geho, Bhaktivinoda Thakur)

18 komentara

Komentariši