10

Sutra je mom mužu i meni 10 godišnjica da smo zajedno i osma godišnjica braka. Praktično-oboje strpali u isti datum. Rijetko ga spominjem na blogu, jer il’ mi je previše dobar, pa ne mogu da se hvalim…ili je previše loš, pa smo naučili da se takve informacije ne odašilju u eter, zlu ne trebalo. Ali, kad sve seberem i oduzmem, mislim da je puno više dobar…i što je moja mama za njega rekla:"On je dobar i predobar, samo nekad u jednoj minuti zna upropastiti godinu dana svoje dobrote." sigurna sam da bi i on o meni nešto slično tome rekao, al mislim da je ljubav upravo to: kad nekog dobro poznaješ, dijeliš život i voliš ga iako mu sve mane i vrline "u dušu znaš".

Svašta se naučilo za ovih deset godina, isčistilo, sazrelo…Bilo je lijepih i nezaboravnih dana…ali i onih teških i nemogućih. Dvoje smo djece dobili, dvije majke sahranili, dvije diplome i x plata u kuću unijeli i te iste plate pojeli. Putovali, krečili, smeće bacali, 2x selili, u hitnu jurili, rođendane slavili, snješka pravili, smijali se, plakali, svađali, ljubili, zbog posla se sekirali, poplave sanirali, krevetiće sklapali, ronili, pjevali, temperature skidali, povraćali, ljutili se i živčani bili… Bilo je dana i kada smo oboje željeli pobjeći, ali smo bili razumni pa smo se dogovorili da kad smo se već obavezali da ćemo život provesti zajedno, da se trebamo oboje potruditi da to bude i harmonično i lijepo.

Bolesti savremenog doba, virtualno bitisanje, upravo je pogodilo i našu vezu. Sjedimo svako za svojim računarom, 2 metra jedno od drugog (honorari se rade)…i razmjenjujemo smajlije na skajpu. Nakon jedno pet romantičnih smajlija stižu od muža i oni sa hranom i pićem. Šta ti to znači? Kaže:"Man’ se ti ženo romantike i dones’ mi šta za pojest’ i popit’, ljubav na stomak ulazi :)…" i:"Hajmo sa ovog đehennemskog posla, ovog skajpa!" (Đ u Džehennem je tipično sarajevsko nerazlikovanje takozvanih mekih i tvrdih slova.)

Moja trudna sestra je obećala sutra doći da pričuva našu trojicu dječaka (njenog jednog i moja 2), da na sat vremena pobjegnemo iz kuće. Sestra je maloprije dovela sina jer je u međuvremenu dobila temperaturu i bole je pluća, pa je otišla do Hitne. Mislim da od izlaska nema ništa, ali nema veze, to nije ni bitno, ne furamo se na Holywood, niti na Bollywood…osim što muž kaže da je Mister Bin za mene čisti amater.

13 komentara

  1. Čestitam jubilej, ni mi nismo svoj obilježili izlaskom, već poklon knjigom koju smo s uživanjem oboje pročitali, izgubili je kod nekog zaboravnog prijatelja, ali priča je ostala u nama.
    Za sedam dana obilježavamo 14 zajedničkih godina, a bračno stanje nam je isto.

Komentariši